El pròxim mes d’abril és el mes del vi! Cada any el Vívid ofereix activitats durant aquestes dates i per aquest ens proposa gaudir del vi, del territori i dels paisatges de l’Empordà. En aquesta setena edició us proposem una Marxa Popular entre vinyes i una Ruta en bici elèctrica.
Marxa Popular entre vinyes
Dissabte 4 d’Abril del 2020.
S’organitza una Marxa Popular entre vinyes pels voltants del nostre poble. La proposta inclou la visita als cellers Cooperativa de Garriguella, Masetplana i Mas Llunes. Podreu tastar un vi de cada celler acompanyat d’una tapa oferta pel Col·lectiu Cuina del Vent.
Adquireix la teva entrada a:
https://vivid.koobin.com/index.php?action=PU_evento&Ev_id=669

Ruta en bici elèctrica
Diumenge 19 d’Abril del 2020.
Veniu a descobrir els racons vitivinícoles de Garriguella en una ruta guiada amb bicicleta elèctrica. És una sortida de 2 hores per l’entorn natural del poble amb EmpordaLovers. Després de la pedalada, acabarem al celler Mas Llunes on podreu degustar els nostres vins, conèixer el nostre projecte i enamorar-vos de l’Empordà.
Adquireix la teva entrada a:
https://vivid.koobin.com/index.php?action=PU_evento&Ev_id=699
